Forssalainen Katja Pouta Lounais-Hämeen Vihreiden puheenjohtajaksi

Lounais-Hämeen Vihreät ry valitsi syyskokouksessaan keskiviikkona 22.11. yhdistyksen hallituksen vuodelle 2024.

Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin forssalainen Katja Pouta. Pouta on toiminut aiemmin Lounais-Hämeen Vihreissä muun muassa varapuheenjohtajan roolissa. Yhdistyksen varapuheenjohtajaksi valittiin Jokioisten vihreä kunnanvaltuutettu Ursula Mansikka.

Lisäksi hallituksen jäseniksi valittiin Mona Moisander ja Jan Löfstedt Tammelasta, Leena Puura Jokioisilta, Ville Sundell ja Maija Kranni Forssasta sekä Eetu Niemi Ypäjältä.

Yhdistyksen toimintasuunnitelmassa korostuvat ensi vuonna presidentin- ja europarlamenttivaalien lisäksi koulutus- ja kulttuuripalvelut sekä seutukunnallisen yhteistyön vahvistaminen luonnon- ja ympäristönsuojelussa. Erityisiksi teemoiksi suunnitelmassa nimetään Koijärven ennallistamisen ja Loimijoen kunnostamisen edistäminen.

– Vuoden alussa valitaan Suomelle seuraava presidentti ja meidän valintamme on, vähemmän yllättäen, Pekka Haavisto. Kesällä käydään tärkeät eurovaalit, joissa tulemme nostamaan vihreiden vaaliteemoja esille Forssan seudulla. Meillä on kasassa hyvä porukka, jonka kanssa on hienoa lähteä tekemään taas uusia vaalikampanjoita, Pouta kertoo.

Lisätietoja:

Katja Pouta