Lounais-Hämeen Vihreät ry piti sääntömääräisen syyskokouksensa perjantaina 11.12. etäyhteydellä. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja valittiin yhdistykselle hallitus vuodelle 2021.

Forssalainen Maija Kranni jatkaa Lounais-Hämeen Vihreiden puheenjohtajana. Alkava kausi yhdistyksen johdossa on Krannille neljäs perättäinen.

– Olen edelleen otettu luottamuksesta jatkaa puheenjohtajana. Tulevan vuoden tavoitteena on tietenkin vihreä vaalivoitto jokaisessa Forssan seudun kunnassa. Tehtävä ei tule olemaan helppo, sillä puolueet lähtevät vaaleihin hyvin hankalassa tilanteessa koronaepidemian ja talousvaikeuksien keskellä. Usko yhdessä tekemiseen ja parempaan huomiseen on kuitenkin vahva, Kranni kertoo.

Lounais-Hämeen Vihreiden hallituksessa nähdään ensi vuonna myös muita tuttuja nimiä. Hallituksessa jatkaa Krannin lisäksi Sofia Vuorinen Forssasta, Jan Löfstedt, Niina Honkala ja Mona Moisander Tammelasta, Leena Puura ja Ursula Mansikka Jokioisilta sekä Minna Autio Humppilasta.

Uutena jäsenenä hallitukseen valittiin Katja Pouta Forssasta. Lisäksi hallituksen varajäseniksi valittiin Merja Isotalo Forssasta, Niina Salo-Lehtinen Tammelasta, Eetu Niemi Ypäjältä ja Satu Söderström Jokioisilta.

– Olen todella iloinen, että myös uudet ihmiset lähtevät mukaan toimintaan. Uskon sen tuovan uutta intoa ja moniäänisyyttä yhdistyksen toimintaan, Kranni kommentoi.

Tarkemmat vastuutehtävät jaetaan yhdistyksen järjestäytymiskokouksessa tammikuussa. Samassa kokouksessa nimetään myös seuraavat Lounais-Hämeen Vihreiden kuntavaaliehdokkaat.

Lisätietoja:

Maija Kranni