Seuraavat kuntavaalit käydään huhtikuussa 2021. Vaalien tulos ratkeaa vaalipäivänä 18.4.

Lounais-Hämeen ensimmäiset vihreät kuntavaaliehdokkaat nimetään ylimääräisessä yhdistyksen etäkokouksessa maanantaina 15.6. klo 18! Kokoukseen toivotaan osallistumista ensisijaisesti etäyhteyden välityksellä.

Tämä tarkoittaa sitä, että ensimmäisten joukossa nimettävien ehdokkaiden kanssa tulisi tehdä ehdokassopimus ennen kokousta. Jos ja toivottavasti kun sinä haluat olla mukana tässä joukossa, ole yhteydessä yhdistyksen puheenjohtajaan Maija Kranniin maija.kranni(at)forssa.fi tai kuntavaalivastaavaan Ursula Mansikkaan mansikanursula(at)gmail.com.

Voit myös vinkata itseäsi tai mielestäsi sopivaa vihreää ehdokasta osoitteessa: https://www.vihreat.fi/ehdokkaaksi. Kiitos avusta, me hoidamme yhteydenoton vinkattuihin henkilöihin.

Jos kuitenkin vielä harkitset ehdokkuuttasi, voit toki rauhassa miettiä vielä – ehdokkaita nimetään lisää taas heti loppukesästä. Ehdokaslistoja täydennetään aina vuoden 2021 maaliskuun alkuun saakka.

Sinun ei tarvitse olla valmis poliitikko ryhtyäksesi ehdokkaaksi, vaan ratkaisevaa on halu ja into vaikuttaa sekä tehdä omasta kunnasta vihreämpi. Muista, että olet oman kuntasi asukkaana paras mahdollinen asiantuntija päättäämään kotikuntasi asioista.

Lisätietoja ehdokkuudesta löydät täältä: https://lounaishameenvihreat.fi/wp/kuntavaalit-2021/.