Lounais-Hämeen Vihreiden kevätkokous saatiin haastavasta tilanteesta huolimatta pidettyä ja edellinen vaalivuosi niin sanotusti paketoitua. Nyt voimme suunnata katseet tiukasti kohti kevään 2021 kuntavaaleja – ehdokkaaksi saa jo ilmoittautua!

Poikkeusolojen kevätkokous pidettiin upeassa Saaren kansanpuistossa. Tammela ja Forssa omistaa kansanpuiston puoliksi ja vuorottelevat hoitovastuussa. Meidän vihreiden mielestä kansapuiston metsiä tulisi ehdottomasti hoitaa jatkuvan kasvatuksen periaatteella, eikä alueen suojeleminen olisi lainkaan huono vaihtoehto.

Koronatilanne otettiin monilla tavoin huomioon kevätkokouksen järjestelyissä. Kokouksessa käsiteltiin vain sääntöjen määräämät asiat ja turvavälit pidettiin riittävinä. Riskiryhmään kuuluvat ja flunssaoireiset henkilöt pysyivät tällä kertaa kotosalla.

Vaikeasta kriisistä huolimatta kevät etenee. Sini- ja valkovuokot koristavat metsäpolkujen varsia, urvut puskevat esiin ja lintujen tarjoama vihellyskonsertti on päätä huimaava. Toivotamme kaikille lukijoille kevätauringon lämpöä koronasta huolimatta, pysytään terveinä!

Keväisin terveisin: Lounais-Hämeen Vihreiden hallitus