Lounais-Hämeen Vihreät ry piti sääntömääräisen syyskokouksensa perjantaina 15.11. Forssan kirjaston Brander-salissa. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja valittiin yhdistykselle hallitus vuodelle 2020.

Maija Kranni jatkaa Lounais-Hämeen Vihreiden puheenjohtajana. Alkava kausi yhdistyksen johdossa on Krannille kolmas perättäinen. – Johdan mielelläni yhdistyksen uudelle vuosikymmenelle. Luvassa on vaaliton vuosi, jolloin kehittämistyön merkitys korostuu. Ensi vuoden aikana rekrytoidaan suurin osa ehdokkaista kevään 2021 kuntavaaleihin ja tähän haasteeseen tartun suurella tarmolla, Kranni kertoo.

Myös yhdistyksen hallitus pysyy lähes muuttumattomana. Hallituksessa jatkaa Krannin lisäksi Sofia Vuorinen Forssasta, Jan Löfstedt, Niina Honkala ja Mona Moisander Tammelasta, Leena Puura ja Ursula Mansikka Jokioisilta sekä Minna Autio Humppilasta.

– Meillä on todella hyvä ja motivoitunut porukka kasassa. Forssan seudulla on selvästi vihreille arvoille kysyntää ja kannatus on kasvussa. On meidän tehtävä tarjota vaihtoehto niille äänestäjille, joille luonnon, tasa-arvon ja ihmisoikeuksien puolustaminen on kaikista tärkeintä. Meille yhdessä tekeminen ja toisten kunnioittaminen ovat itseisarvoja, joihin toimijat ovat sitoutuneet, Kranni summaa.