TIEDOTE 15.11.2018

Julkaisuvapaa

Lounais-Hämeen Vihreät ry valitsi syyskokouksessaan torstaina hallituksen vuodelle 2019. Puheenjohtajana jatkaa forssalainen kaupunginvaltuutettu, Hämeen Vihreiden eduskuntavaaliehdokas Maija Kranni.

24-vuotias Kranni on toiminut Lounais-Hämeen Vihreiden hallituksessa aktiivisesti kahden vuoden ajan ja ilahtui valinnastaan jatkokaudelle puheenjohtajana.

– Vuosi 2019 on iso ja tärkeä vaalivuosi, joten tehtävää riittää. Näin mahtavalla porukalla on ilo lähteä tekemään vaalityötä ja tarjota Vihreä vaihtoehto lounaishämäläisille asukkaille, Kranni toteaa. – Aktiivit ovat tehneet tärkeää ja vaikuttavaa työtä omissa kunnissaan kestävämmän huomisen puolesta, siitä täytyy olla ylpeä.

Krannin lisäksi hallituksessa jatkaa muitakin tuttuja nimiä. Vanhoista toimijoista hallituksessa jatkavat Leena Puura, Ursula Mansikka ja Marjo Ramstadius Jokioisilta, Niina Honkala ja Jan Löfstedt Tammelasta, Sofia Vuorinen Forssasta sekä Minna Autio Humppilasta. Uusina hallitukseen valittiin Anna-Katariina Ankelo Ypäjältä ja Mona Moisander Tammelasta.

Lounais-Hämeen Vihreät painottavat ensi vuoden toimintasuunnitelmassaan vaalien lisäksi muun muassa näkyvyyden lisäämistä, seudullisen yhteistyön kehittämistä ja seutukunnan arvokkaiden ekosysteemien suojelua. Ensi vuonna Koijärven tapahtumista tulee kuluneeksi 40 vuotta ja se huomioidaan myös yhdistyksen toiminnassa. – Keväällä mennään porukalla Koijärvelle muistelemaan Vihreän liikkeen syntyä, saa nähdä mitä kivaa sinne keksitään, lupaa Kranni pilke silmäkulmassa.

Lisätietoja:

Maija Kranni, puheenjohtaja